Kurs adresowany jest do lekarzy, fizjoterapeutów, masażystów, pielęgniarek, pracowników socjalnych, kosmetologów, pracowników Wellness & Spa, pracowników obsługi hoteli.
Celem szkolenia jest:
- nabycie umiejętności ułatwiających profesjonalne podejście do różnych typów klientów/pacjentów
- pogłębienie rozumienia swojej roli zawodowej w relacji do klienta/pacjenta oraz zwiększenie efektywności działania w relacji z tzw. „trudnym klientem/pacjentem”
- radzenie sobie z trudnymi emocjami w sytuacjach problemowych, stresowych
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów przez doświadczonego psychologa.
Liczba godzin: 16
Czas trwania kursu: 2 dni
Zajęcia w formie stacjonarnej w 10-12 osobowych grupach.
Program kursu
- Jakość obsługi klienta/pacjenta w kontekście jego potrzeb i oczekiwań.
- Trudny klient/pacjent – pojęcie, identyfikacja.
- Efektywna komunikacja i sztuka prowadzenia rozmów.
- Style komunikowania się. Asertywny komunikat jako sposób na unikanie nieporozumień.
- Techniki asertywności.
- Asertywna obrona przed krytyką i agresywnym zachowaniem.
- Dobór strategii prowadzenia rozmowy zależnie od typu klienta/pacjenta.
- Źródła powstawania konfliktów w kontakcie z pacjentem. Praktyczne schematy postępowania.
- Zasada spirali nakręcającego się konfliktu.
- Stres i wypalenie zawodowe jako pochodna stylu życia związanego z presją czasu, odpowiedzialnością i ilością informacji.
- Techniki radzenia sobie ze stresem.
Cena: 1500 PLN