Uczestnikami kursu mogą być osoby obsługujące klientów/pacjentów w palcówkach medycznych, ośrodkach prowadzących turystykę medyczną – opiekunowie klienta, organizatorzy usług medycznych, recepcjoniści, animatorzy zdrowego stylu życia, diagności telemedyczni.
Kurs jest prowadzony na poziomach: B1, B2, C1, C2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Celem kursu jest przygotowanie do poprawnego, samodzielnego i świadomego używania języka obcego medycznego w interakcji z obcokrajowcem oraz do używania języka obcego specjalistycznego z zakresu medycyny.
Uczestnicy kursu zapoznają się ze specjalistyczną terminologią w zakresie pozwalającym na przeprowadzenie wywiadu z klientem/pacjentem na potrzeby organizacji podstawowej diagnostyki, leczenia i obsługi dokumentacji medycznej.
Przygotowanie uczestników do efektywnej komunikacji w języku angielskim/niemieckim jest realizowane poprzez poprzez konstruowanie ustnych i pisemnych wypowiedzi na tematy medyczne i okołomedyczne, pracę z tekstami źródłowymi.
Wydajemy zaświadczenia o ukończeniu kursu na podstawie
Kurs adresowany jest do pracowników hoteli, Wellness & Spa, fizjoterapeutów, masażystów, sekretarek medycznych.
Celem kursu jest przygotowanie do pełnienia funkcji opiekuna gościa hotelowego korzystającego z turystyki zdrowotnej.
Warunki ukończenia kursu i otrzymania zaświadczenia wydanego na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2017, poz. 1632):
- 85% obecności na zajęciach
- zaliczenie testu z całości materiału
- zdanie egzaminu praktycznego
Wykładowcy: menedżer zdrowia, psycholog, specjalista ICT.
Liczba godzin: 32
Czas trwania kursu: 4 dni
Zajęcia odbywają się w grupach 10-12 osobowych, w formie bezpośredniej.
Program kursu
- Jakość usług zdrowotnych.
- Czynniki kształtujące wizerunek placówki.
- Umiejętności personalne. Budowanie własnego wizerunku.
- Zasady etyczne w pracy z klientem/pacjentem.
- Komunikacja interpersonalna.
- Komunikacja kliniczna, komunikacja z klientem/pacjentem trudnym.
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w placówce – cele, formy, funkcje.
- Podstawy logistyki w planowaniu usług zdrowotnych.
- Postępowanie w sytuacji kryzysowej.
- Podstawy prawa medycznego. Ochrona danych osobowych.
- Zarządzanie e-zdrowiem.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej z użyciem narzędzi informatycznych.
§ 22 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2019, poz. 652).
Wykładowcy: lektorzy z doświadczeniem akademickim, specjalizujący się w zakresie medycyny, nauk o zdrowiu.
Liczba godzin dydaktycznych: 30
Zajęcia odbywają się w grupach 10-12 osobowych, w formie bezpośredniej.
Istnieje możliwość zamówienia lekcji indywidualnych.
Cena: 1000 PLN