Aktywizujące metody nauczania w pracy z dziećmi

Brak sukcesów w szkole, niezadowolenie rodziców z ocen dziecka, osiąganie niewspółmiernych wyników w stosunku do wysiłku wkładanego przez dziecko w naukę sprawia, że nabiera ono przeświadczenia, iż nie jest w stanie przezwyciężyć trudności, że zawsze będzie słabym uczniem. Podstawowym warunkiem skutecznej pracy terapeutycznej jest przezwyciężenie tych niekorzystnych uwarunkowań, stworzenie atmosfery sprzyjającej dobremu samopoczuciu dziecka, partnerskich stosunków. Stosowanie aktywizujących metod nauczania, pozwala na osiąganie lepszych efektów w pracy terapeutycznej.

Więcej w artykule Doroty Westfeld i Joanny Heleny Snarskiej

Czytaj dalej

 

4 uwagi do wpisu “Aktywizujące metody nauczania w pracy z dziećmi

  1. Interesujący artykuł, który przybliżył mi metody aktywizujące oraz wartościowa propozycja zajęć z uczniami, którą wykorzystam w swojej praktyce pedagogicznej. wspaniale, że są inspiracje do tworzenia własnych kart pracy.

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s